TYST!!!!!!!!!!



GRRRRRRRRRRR!!!!! De nya grannarna snett under oss som rivit ut allt utom de bärande väggarna håller nu på att såga, dunka, och slipa. Innan har de hållit på från sen eftermiddag fram till ca 20.30 på kvällarna innan vi åkte till Göteborg. Men att höra detta ljud hela dagarna under helgen och kanske under min semester står jag inte ut med.

Ja jag är en gnällkärring det håller jag med om. Men störande illalåtande ljud är det värsta jag vet, som de där jäklar bongotrummorna i parken som är samma dunk hela tiden ingen rytmen eller melodi.
Vet att vissa tycker de är helt okey, men det förstår jag inte. Jag fick huvudvärk sist de spelade i förrgår, det är bara för det är samma enformiga dunk hela tiden.



Förbjud dessa trummor. Inför: Får enbart användas i ödemarken!!!!!
Men stör inte de stackars djuren!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0