Torsdag!

Ledsen för dålig uppdatering och att det inte blev något god natt inlägg. Men vi la oss redan 20.30 igår och jag sov säkert runt 21.30. Vet ni något tråkigt?
Sture är sjuk, feber och hosta tre dagar innan vi ska resa iväg till Göteborg.

Bara han inte blir sämre, men han har sjukskrivet sig idag och imorgon och självklart ska han göra det när han mår som han gör. Det blir sängläge cocillana hostmedicin och ipren varvat med Alvedon i tre dagar för honom nu. En stund på gården blir det dock för frisk luft skadar inte iallafall inte när det är sommar så länge man undviker att sitta i solen.

Se så ynklig han ser ut:



Världens bästa hostmedicin:



Idag är en alldeles särskilt dag för det är Kerstin sista jobbardag hurra hurra hurra!!!!
Så himla skönt det ska bli med semester hela fem veckor och tre dagar...underbart!!!!
Jag börjar att jobba igen den 15 Augusti.
På Söndag går tåget till Göteborg och vi åker hem först på Fredagen så fem dagar i Göteborg blir det iallafall. Vi var där tillsammans 2006 och 2007 och båda älskar vi staden. Hade vi jobb där skulle vi flytta omgående och hyra ut denna lägenhet ifall vi inte skulle trivas.
I början skulle vi väll få bo i kappsäck, andra hand eller hos någon av Stures bröder som bor där nere.
Nej nu ska jag käka sen bege mig iväg till min sista arbetsdag innan semestern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0