Torsdag morgon!

Godmorgon!
Sov till 06.20 idag jag börjar bli riktigt duktig.
Vi smakade på var sin minipaj igår och de var jättegoda. Bland den godaste paj jag ätit faktiskt. Så dessa små ska jag göra flera gånger.
Det blir lite grönsallad till, sallad, rädisor och tomater i olika färger som redan finns hemma.

På kvällen var vi nere på vår fina gård och umgicks med några trevliga grannar. Vi gick upp strax före åtta för att se Tina laga mat på sweden rock festival. Mycket gott hon gjorde, men inget som man känner wow det där ska jag göra. Jo helstekta grisen :-). Får väll förslå att vi steker en sådan nere på gården, en granne brukar ju röka sin egen fångade fisk, så varför inte helstekt gris?


Idag har jag bestämt mig för att damma hela lägenheten med fukttrasa för när man har korsdrag i den här värmen så blir det dammigt väldigt fort. Så det här blir bara ett litet godmorgon inlägg, för just nu kliar det i fingrarna på att få sätta igång med detta dammprojekt. jag gillar att få allting gjort på morgonen sen vet man hur många timmar man kan göra bara ingenting på.
Så vi höres senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0