Suck!

Boken är utläst och den var väll okey. Men den var inte helt i min smak, den spårade ut de sista kapitlen. Amatör författare skulle jag kalla skribenten.
Så nu börjar vi på en ny bok imorgon om jag känner för det.
Förr har jag gillat att läsa, laga mat, baka under semestern. Men detta år är det inte alls det jag vill göra. Jag vill ha ledigt med Sture och göra andra saker tillsammans med honom.
Vet inte om detta beror på att jag är risig eller om det beror på att vi tog vår gemensamma semester min första vecka. Förr har vi tagit min fjärde vecka tillsammans.
Äsch sluta gnäll, Sture kommer ju hem tidigt på dagarna. Javisst men vad gör han då? Jo han tar en cigg och lägger sig sen och sover i minst 2 timmar.
Nej nu ska jag börja med maten. Mackor med ägg och falukorv på...en granne hade de som middag nyligen.
Steker vitt bröd, korv och ägg och sen en massa ketchup för min del, Sture ska väll ha sin Hp sås om jag känner honom rätt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0