Söndags morgon!

Fasen vad svårt jag har att somna när jag gått och lagt mig. Jag somnade kl 03.30 inatt och så vakande jag kl 05.30 och somnade om efter en stund och så höll jag på tills jag vakande helt kl 09. Nu skiter jag i det här ingen ide att försöka somna om igen.
Vi spelade Yatzy på gården med ett par trevlig grannar som vi känt jättelänge, iallafall jag eftersom våra barn lekte jämt som små.
Vi är lite oense om en granne och dennes beteende mot vissa, men man kan inte tycka lika i allt vad skulle man då prata om :-).
Vi hade iallafall en jättetrevlig kväll och jag och Sture trivs jättebra tillsammans med detta grannpar.
Jag vann inte utan Sture vann en gång och grannfrun en gång. Sen spelade vi Tp uppe hos oss med en kompis som dök upp lite senare...Sture vann. Lite jobbigt att skriva Sture vann hela tiden eller oftast men tyvärr är det så.

Till middag åt vi skinkschnitzlar med pommes och remouladsås.
Jättegott se här vag smarrigt det ser ut:




Det ser inte bara smarrigt ut utan det var smarrigt också. Idag ska vi äta kasslersallad blandat med creme fraiche och purjolök och penne+salt och peppar.
Bild kommer senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0