Segare än segast.

Svar till Marie: Det är pelargon och hänglobelia, men det är svårt att se om det är kant eller häng vid närbild. Så två rätt av två möjliga.




Ledsen för urdålig uppdatering igår, men hade bara ingen lust att blogga mera. Igår var vi på gården till halv nio sen gick vi+en granne upp till oss. Vi satt uppe till kl halv ett så idag är jag väldigt seg och trött.

Känner mig så här


Tvättstuge dax snart och vi har en hel del tvätt idag förutom kläder bla lakan, handdukar, täcken och sådana där tvätta separat kläder+en pläd.
Blir nog 6 maskiner så jag hoppas den spontana är ledig...en maskin man får använda utan att boka.
Jag är vrålhungrig så jag ska koka ägg och äta en syndigt god äggmacka med majonnäs på...mums!
Käka frulle sen ska jag försöka skriva lite mer roligt.

Här är tvätten som ska tvättas föresten:



Vi gör lite morgongympa innan frukost vad säger ni?

Åh ett och två




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0