Rapakalja!

Bläää vad tråkigt allt är. Mulet och sen så tvättstugan som aldrig blir färdig...suckar högt!!!!
Känner inte för ett enda dugg just nu. Borde ställa mig i en kall dusch för att få bort mitt usla humör, få tillbaka min energi och piggna till.

Du har ju semester, du har din goa älskling, det är sommar trotts molnig himmel. Se det positiva för det överväger oftast om man tänker till. Negativa tankar mår man bara sämre av det vet jag ju så väll. Ändå sitter jag här och trycker in meningslöst skit som ingen iallafall kommer att orka läsa.
Men det känns skönt att få skriva av sig skit, man mår lite bättre då.
Ingen behöver lyssna på mitt gnäll heller, orkar man inte läsa här är det bara att lämna sidan.
Nej en dusch sen ska jag be Sture handla jordgubbar för det är jag extremt sugen på!


Min underbart goa älskling du är så viktig för mig.
Älskar dig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0