Onsdag!

 

Idag är det två dagar kvar till semestern. Underbart. Jag har precis kommit ut ur duschen och ska sitta här vid datorn en stund och sen äta frukost. Idag stänger jag, men det längsta det kan bli är 17.30 och det tvivlar jag på att det blir. 16.30 i Måndags så jag tror det var ungefär samma igår och senast 17 blir det nog säkert idag.

Så idag börjar jag då 8.30 istället för 9 som jag brukar eftersom det inte blir 18 idag.

Mulet idag också hade hoppas på lite sol. Ja jag vet att jag klagade förra veckan men då var det 30+, 20+ och sol räcker alldeles utmärkt.

 

Tänkte på det här med stavning. Vilken tur att det finns stavningsprogram på datorn, särskilt för mig som är ordblind. Jag ser inte alltid felen själv och ibland kan jag inte ens läsa vad jag själv skrivit.

Ska fota hur det ser ut innan jag lägger ut det offentligt. Nu har jag redan satt på kontrollera stavning så det är redan tillrättade alla fel.

Har någon av er problem med det här med stavning så som ordblind eller dyslexi eller liknande?

Nu ska jag käka frukost är vrålhungrig


Detta ska jag äta:


 

Men vadå onyttigt. En macka med skinka och ost är samma sak som en bit pizza med ost och skinka. orkade inte hela till middagen igår så jag äter den kall nu på morgonen. Älskar kall pizza.


Kommentarer
Postat av: Daisy

Ahh! Kall pizza och oboy är ju syndigt gott ju. =)

2011-07-06 @ 11:08:44
URL: http://phantazia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0