Lyckönskar er!!!!

Det första inlägget idag tillägnar jag givitvis min som Teddy och min blivande svärdotter Marie som gifter sig idag kl 14 i Adolf Fredriks kyrka.

Till er båda!

Idag är det er stora dag. Den dag som är den viktigaste i livet. Den dagen är full av kärlek.
Jag är så glad och lycklig för eran skull och önskar er all lycka i framtiden!!!

Teddy minns du den 6 Juni 2009? Den kvällen du var för trött att gå ut med kompisarna! Men du gav med dig och följde med! Tror inte du ångrar det idag! Det var den dagen du träffade din blivande fru Marie!
Marie som står vid din sida vid altaret senare idag.
Lycka till!


 



 



 




 



 



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




Kommentarer
Postat av: Daisy

Så fina de är tillsammans. =)



sv - Grindslanten vill jag också ha. Den satt som baksida på en tvbänk som vi köpte på en loppis en gång.

2011-07-09 @ 09:52:05
URL: http://phantazia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0