Jäkla skrivare!!!

Jaha nu har det hänt igen!!!! Skrivaren skriver inte ut!!! Har hänt förr och nu har jag kopia 5 på skrivaren har alltid installerat en ny skrivare...men icke sa nicke denna gång vägrar den att installera en ny och inget blir utskrivet. Har ringt i ren desperation till min far som ska försöka titta över under helgen. Jäklar datorsamhälle, det fungerar ju inte!!!!
Ja jag tänker svära och gapa tills det fungerar!!!
Jag vill skriva ut mina recept nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!

Varför ska det vara så retsamt när jag ska göra något?

Har iallafall redan tvättat gick ned tidigare än vår bokade tid, jag har även hunnit duschat och nu väntar jag på att Sture ska bli klar så vi kan åka och handla kläder till mig som jag ska ha på mig på sonens bröllop nästa lördag!

Är du klar nu Sture?
Nej?
När är du klar då?
Alldeles strax.


Vad fasiken betyder det?
Jo nu muttrar han något om tio minuter. Hurra vi ska snart åka!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0