I ottan!

Har varit vaken i några timmar. Vi la oss tidigt igår eftersom båda var otroligt trötta. Min mage var inte riktigt med mig igår, bubblig och värk och en massa toa spring. Kan bero bla på att jag åt äggmacka till frukost jag vet att jag är känslig mot ägg, men äter det ändå.
Sen bakade jag ju en chokladkaka i Fredags och den har tre ägg i sig och när sockerkaka har fler än två ägg i sig hänger inte min mage med alls.
Nu har jag precis proppat i mig en bit kaka på fastande mage och nu börjar det kännas kan jag tala om.
Men jag får verkligen skylla mig själv och ska inte sitta här och gnälla.

Jag ligger och glor på en gammal Beck film Mannen med Ikonerna, jag har alla Beck filmerna och ser dem om och om igen. Har även alla Wallander filmerna, gillar dom verkligen.
De har något visst i sig eller vad säger ni alla läsare?
Nu ska jag återgå till min dvd, återkommer senare.

Kommentarer
Postat av: Marie

Beck älskar jag, men Wallander kan jag inte med...

2011-07-24 @ 11:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0