I full gång!

Middagen igår bestod av denna goda köttfärspaj. Vill ni ha recept så skriv en kommentar så lägger jag ut det.
Pajen gjorde jag på dagen.





På kvällen tillbringade vi på gården med några trevliga grannar.
Sen var det Allsång på Skansen och sen i säng.
Vet att jag var dålig på uppdateringen igår men mådde lite dåligt så bloggen blev lidande.
Kan inte lova att det blir bättre idag, vill ha det osagt ifall jag inte uppdaterar mer.

Vet ni idag har jag bakat minispenatpajer med fetaost  (i mazarinformar). De står i ugnen och ska ätas till middag imorgon för idag är det köttfärspaj igen då enbart halva gick åt igår.
Nu ringer ugnsklockan ska ta ut pajerna så får ni se hur fina de blev, samma gäller receptet här, be om det så lägger jag ut det i bloggen. Meningslös att scanna in receptet och sen så är det ingen som är intresserad av det.

De ser goda ut, men hur de smakar vet jag ju inte förrän imorgon.





Nu ska jag käka frukost sen ska jag lägga mig och läsa ur min bok.



Kommentarer
Postat av: Yvonne

Lägg gärna ut receptet på spenatpajerna, går de att frysa. Vad äter du till dem, för de är väl inte enbart en middag?

2011-07-27 @ 08:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0