Gnäll gnäll gnäll!

Är supertrött, trotts att jag inte gör någonting alls. Slappar i soffan framför tv:n, sitter vid datorn, bläddrar slött i en tidning. Urtråkigt är det iallafall. Jag somnade ju även om imorse och sov ett par timmar till. Men gud så tråkigt jag har. Sitter bara här och väntar på att få åka och handla.

Sture kom hem 11.30 för att byta från Sita kläder till Rangsells kläder och stack iväg till Skärholmen för att tömma 13 st grovsopshus eller miljöstugor eller vad fasiken det nu heter.
Hur långt kan det ta att dra ut kärlen som står där inne? En kvart på varje hus eller tio minuter? Städa husen och plocka upp allt som slängts runt omkring gör de ju inte för då skulle de få håla på med ett sophus i flera timmar. Så är det bara....beställ oftare hämtning istället för att vara så snåla som många fastighetsägare är eller många kommuner är, bostadsrättsföreningar som är bildade nyss är de allra snålaste dom tror att de ska få hur mycket som helst för inga pengar alls.

Tro mig jag vet!

Men vad ska jag göra då, skriva på min bok, scrapa, eller läsa en bok? Nej känner inte för någonting av dessa saker.
Nu är gnällkärringen här igen. Usch hon är så tråkig och trist. Men det är sådan jag är just nu..take it or leave it!!!!!

Kom hem nu Sture så vi kan handla och få allt klart här hemma nu!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0