Första dagen på min semester!

 



Första dagen på semestern och jag har hunnit med en del. Scrappat ett bröllopskort till Teddy och Marie. Peelat ansiktet och sitter nu här med en ansiktsmask på mig. Tappat en askkopp full med fimpar i golvet, sopade upp det och hällde allt i skyffeln bredvid papperskorgen sopade upp igen och skurade köksgolvet.
Tvättstugan?
Den tog Sture, jag hade ju annat för mig!

Ska gå upp till torget strax före tio för att klippa mig, topparna men det blir en bra bit för det är flera år sen jag klippte mig senast. Så det bli minst en dm.

Så här ser det ut nu. Nej jag är inte självlockig i håret utan jag flätade det igår när det inte var riktigt torrt efter duschen.


Kommentarer
Postat av: Daisy

Sv - Det stämmer bra det att bild 4-8 är Essingeleden, likaså bild 3. Bild 1 och två är Skärholmen.

2011-07-08 @ 10:14:46
URL: http://phantazia.blogg.se/
Postat av: Daisy

sv - Nä, du pratar om kärringen "röda kletekladd" ju. Kurre bor i magen och kurrar var gång jag är hungrig.

2011-07-08 @ 11:31:55
URL: http://phantazia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0