Lördagskvällen i bilder.

Här kommer en mängd bilder från middagen igår. Tyvärr så glömde jag fota huvudrätten som var chilikotletter i ugn.
Förrätten är med och efterrätten Gino.
Sture fick presenter också eftersom min syrra och hennes man och Teddy min son och hans blivande fru Marie inte kunde komma när han fyllde år. Hans fick en whiskey och vi fick fonduen tillsammans.

Men nu kör vi är ni redo?

Ja vad är detta då? Syrrans förrätt, hon äter inte fisk i någon form.























Det blivande brudparet Teddy och Marie.










På väg hem.





Present dags.















Här är jag 21 år gammal, hade hela bilden varit med så hade även Teddy 9 månader varit med.









Stures kort. men whiskeyn visar jag inte, kan berätta att det var en Grants.





Nu får ni kommentera, fråga etc. Sen vill jag att du mailar mig dina kort mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0