Tvättstugan!



Men hur ska jag greja det då? Det är ju alltid Sture som tvättar. Men nu går han ju på kryckor så det blir svårt att konka ned allt då.


Ha ha ni trodde på mig va? Att jag inte kan tvätta?
Hatar bara att springa upp och ned och in och ut i kylan. Jag brukar städa här hemma och hänga tvätten som Sture kommer upp med.+ att jag diskar. Men nu har jag redan städat, diskat, men vad fasiken detta blev ju fel. Jag är ju också sjukskriven inte bara Sture...suckar!!!!!

Men gubbe ta loss alla lakan från sängarna då, något ska väll du göra också eller?????
Men ops då, det har jag också redan gjort!

Nej nu jäklar tänker jag inte göra mer än den där jäkla tvätten. Sen ska jag välja dvd och jag ska välja middag och jag ska välja...ja allt!!!!!
DVD vet jag ännu inte men det blir våfflor med grädde och hallonsylt till middag för mig iallafall!!!
Sen blir det melodifestivalen ikväll och Tp och Uno och Chicago...sorry Sture det är bara att hänga med på allt!!!!

Men här står de i en hörna i hallen. Ja använder han dom inte hela tiden kan han gått kånka ned tvätten också.
Bildbevis:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0