Trött!

Svar på en kommentar: Min mens har blivit svårare på sista åren, övergångsåldern, men jag ska till gynekolog snart och prata om detta. Förr om åren har jag kunnat ha vanliga dagbinder.
Tack för din kommentar, ska ta upp detta med gynekologen.


Hemma är man och hur seg som helst, har sett halv åtta hos mig och familjen annorlunda. Ullared spelar vi in inatt. Men vi var ju där ändå med en av familjerna i serien familjen annorlunda som tog med sig alla barnen till Ullared.

Jag var själv där i Oktober....värsta kaoset men vill ditt igen, vilka fynd man gjorde och har man barn så är kläderna superbilliga. Samma pris på vinteroveraller som jag betalade för ca 20 år sen.
Har ni inte barn gör ni fynd också kolla bloggen från...hm var där 29-30 oktober så det bör vara 31 oktober alla bilder på det jag köpte finns i bloggen.
Natti natti!



Jo en sak till min mormor skulle ha fyllt 110 år idag ett grattis till henne från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0