Torsdag morgon!




Dag 12 –
En bild på ett ställe jag vart på.

Har varit på många ställen. men den här bilden är jag jättestolt över.

öresundsbron:





Kvar att beta av.





Dag 13 – Mitt drömbröllop.
Dag 14 – En bild på mig själv för ett år sen.
Dag 15 – Någonting jag ångrar.
Dag 16 – Innehållet i min väska.
Dag 17 – En person jag vill byta liv med för en dag – och varför.
Dag 18 – Vad jag åt idag.
Dag 19 – En bild på det jag köpte senast.
Dag 20 – Min favorit film.
Dag 21 – En bild på mig själv som är tagen utav någon annan.
Dag 22 – Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.
Dag 23 – En låt som får mig att gråta.
Dag 24 – Mitt favoritprogram – och varför.
Dag 25 – Min favorithögtid.

Torsdag idag och jag är dötrött. Vaknade kl 05.15 och låg och vred på mig tills klockan ringde 06.30. Om jag ändå fått sova färdigt, men nej då inte jag inte.
Idag börjar jag kl 08 och slutar 16 och i morgon har vi Planeringsdag inne i stan. Föreläsningarna vi ska lyssna på verkar jätte intressanta bla ska Västerortspolisen prata det ska bli väldigt intressant.
Nu sitter jag och äter frukost framför datorn om man nu kan kalla det frukost? Två rostade brödskivor med smör, allt jag får ner när jag mår illa.
Ha en bra Torsdag!

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Ja det är en vacker bild, längtar till sommaren!

2011-02-10 @ 17:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0