Snart sova!

Måndag kväll och snart ska vi se halv åtta hos mig och familjen annorlunda. Sen ska jag se Våra bästa år och sova, jag öppnar imorgon och har ett möte på kvällen mellan kl 17.30.19.30. Så det blir att åka hem och vara hemma mellan 14.30-17.00 och sen ta tuben tillbaka igen för Sture kommer först hem vid ca 17.30.
Man blir rätt seg av sådana dagar.
Men det här visste jag ju redan när jag valde jobbet. Nu är det om Palme mordet på nyheterna, tänk att det är 25 år sen. jag gick upp med Teddy som då var 4 månader och sen satte jag på tv:n för att se God morgon Sverige och det stod Godmorgon Sverige har utgått pga mordet på Olof Palme. Ska kolla lite på nyheterna nu och sen se på tv.
God natt och sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0