Middagen igår.

Sture åt resterna från i Torsdags och Fredags, panerad fläskfile, pannbiff och stekpotatis med Champinjonstuvning och jag åt våfflor. Visst ser mitt mycket smarrigare ut?









Och samma som alltid jag vill inte vara med på bild.



En suddig bild från Melodifestivalen.



Sen kan vi tala om plagiatet av Lisa Ekdahls låt vem vet .... osv.
Sara Vargas urusla låt som man bara ville springa ifrån. Passande den hette ju också Spring för livet
. Alla sa här hemma att den började exakt likadant som Vem vet... osv.
Självklart skulle den inte kommit med, Sebastian var en av de bästa igår och skulle kommit med.

Så här röstade jag

  1. Sebastian
  2. Eric Saade
  3. Shirley angels
  4. delad fjärde plats hade jag Sara Lumholdt och The palytones
  5. Linda Sundblad
  6. Simon Forsberg
  7. Sara Varga
Nej jag börjar tröttna på att så mycket skit kommer vidare. Sverige får väll inte vara med i år heller, med den dynga vi släpper iväg.

Kommentarer
Postat av: Maya

Åh va gott med våfflor!! Och här går man på diet inför GBP operation :( Nej det är inte Susanna som var från Torshälla (Eskilstuna), tror jag... Vi kom bra överens, eller vad man ska säga ett tag tills något gick snett och du blockade mig, så risken finns väl att du gör det igen ;) Marie_at_work, diskusboss i Sterilisering, Frivilligt barnlös mm... Idag äldre, mognare och inte lika argumentativ som tidigare ;) Cine och jag har faktiskt hittat riktigt trevliga sidor hos varandra och lagt Lunar åt sidan :)

2011-02-20 @ 11:10:03
URL: http://middagar.loveeatpray.com
Postat av: Maskrosmor

Nja, jag hade nog valt resterna. Är itt så förtjust i resteer.

2011-02-22 @ 14:26:32
URL: http://maskrosmor.blogg.se/
Postat av: Maskrosmor

Läser kommentar ovan och nickar instämmande. =)

2011-02-22 @ 14:28:04
URL: http://maskrosmor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0