Måndag!

 

Inatt har jag sovit uruselt och mensen som kom igår på dagen kom verkligen igång inatt.

Känner mig som om jag vore överkörd av en buss eller ett stenblock som det här över.

Släpade mig in i duschen och det känns lite bättre efter den. Men så kommer jag ihåg efter att ha tänkt hur jag ska orka jobba till 16.30...att det inte alls är till 16.30 utan det är APT och det börjar 16-19.

Det fick mig att faktiskt vakna med ett ryck och tänka: välkommen till verkligheten.

Min älskade Sture kör mig idag och det känns skönt att gå senare så man får vakna till mera och äta frukost i lugn och ro. Vi sticker strax efter 07.30.

Nej nu ska jag smörja in lite kräm på mitt ansikte och kropp sen ska jag äta lite.


Kommentarer
Postat av: Marie

privat

Om du har sån svår mens borde du väl kunna få både Cyklokapron och inkontinensskydd utskrivet av läkaren? Jag får båda delarna pga extremt riklig mens. Inga bindor fungerar för mig för att det blir läckage men har provat ut inkontinensskydd som funkar och får dem gratis och även gratis hemlevererade om jag vill. Skickade prover till Cine som sen fick utskrivet av sin läkare... kunde ju vara nåt att tänka på i alla fall...



Här anser inte läkaren att man måste vara inkontinent för att få såna skydd utan det räcker med att man har "handikappande" menstruationer.

2011-02-21 @ 11:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0