Måndag morgon!



En lång vecka framför sig. Men jag slipper stänga på Fredag för då har vi planeringsdag i stan och slutar 16.30.

Har sovit bra inatt men är jätte trött iallafall. Igår kväll slappade vi framför tv:n halvsovandes och inatt sov jag som sagt bra, men är dötrött och mår tom lite illa.
Men Måndagar är nog sega för dom flesta människor.
Lustigt egentligen jag gick upp tidigare både Lördag och Söndag mot vad jag gjorde idag och la mig senare kvällarna innan mot vad jag gjorde igår. Det är väll konstigt att man är segare idag då?

Nej nu får jag sluta att gnälla och tänka positivt istället.
Det är + ute och då kommer inte marken vara så hal som den varit, vi kanske kan vara ute på vår gård med våra barn idag. Den har varit en ända stor isig knaggelhög med vatten här och där.
Snart ljusnar det och det är ljust fram till ca 16.30, man blir piggare och....nej nu orkar jag inte vara positiv mera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0