Lördags middagen!

Vi gick till Olivias krog. Sture tog plankstek och jag tog schnitzel fylld med skinka och ost. Supergott var det.

Här är maten:







På kvällen såg vi melodifestivalen och det var den bästa delfinalen någonsin. Ingen låt var usel alla var bra.
Men nummer  Sju med Nicke Borg var klart bäst och var värdig en finalplats.
På andra plats hade jag Linda Pritchard men hon kom ju till andra chansen så det var ju bra, jag hade även Linda Bengtzin som tvåa och hon kom till en finalplats, sen hade jag även Love Generation som tvåa och de kom ju till andra chansen. Hur tusan kan man ha tre tvåor jo jag satte samma poäng på den nummer 6, Nicke Borg fick en 8
.

Av de fem som gick vidare hade jag då Lasse Stefanz på sista plats, men två som jag gillade gick inte vidare och det var Melody Clubs fick 5 poäng av mig och sen fick Anders Fernette 7 poäng så egentligen om man räknar alla låtar så var det tre treor jag hade.
Men jag fick med mig fyra av mina fem favoriter, bra jobbat Kerstin!
Så när jag röstade där så kom två av mina till final och de andra två till andra chansen.

Igår var vi ju och handlade glömde totalt att fota pedalhinken till lilla toaletten.
Här är den:



Idag vill jag göra något kul, vi missade ju terrakotta armen på Östasiatiska museet för att vi sköt upp det hela tiden, sen pajade bilen och vi hade inte råd. Typiskt.
Vi får se vad vi hitta rpå, jag ska googla lite.

Kommentarer
Postat av: Maskrosmor

sv - Ang fotofilmen. Nej så svårt var det inte men det tog några timmar att göra den =) Ska försöka göra en till idag om sportlovsveckan. =)

2011-02-27 @ 11:48:29
URL: http://maskrosmor.blogg.se/
Postat av: Maskrosmor

sv - Det är den Simon, men de gick inte i samma skola. De bodde i lägenheten under oss.

2011-02-27 @ 11:50:00
URL: http://maskrosmor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0