Läsa tidningar!

Nu har vi sett hela Tre kronor så vad ska vi se nu??? Har ju Ombytta roller som vi inte sett, Shreck, den hemligasfulla trädgården och några andra nyköpta dvd.
Kanske ingenting utan bara ta det lugnt läsa tidningar. Borde kolla igenom de två senaste mattidningarna mer ordentligt. De har vi sorterat alla mina mattidningar, resetidningar, jösses de var många. Lägger alla jag vill ha kvar i en hög...vilket blir alla för jag spar alla och sen in i garderoben. Jösses så man sorterar dumt ibland.
Allt om mat, allt om reser, expressens och aftonbladets resebilagor och så lita extra tidningar om mat och resor som kommer ut ibland.











Sockerkaka är gott, jag stod bredvid Sture i köket idag och diskade och sa åt han hur mycket av ingredienserna han skulle ta. Allt jag gjorde var att smöra och bröa en form+att ställa in och ta ut kakan.

Här är den:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0