Kördags morgon!

Svar på kommentar: Ja hallon har funnits länge men enbart lösa små fyrkantiga bitar i en påse inga stora kakor. Jag letade efter blåbär igår men hittade den inte.
Måste jaga idag.


Gud vad trötta vi var igår, gick och la oss redan halv tio och såg repricen av Ullared som jag naturligtvis somnade ifrån. Men kikar på den nu.
Sture ska ned i tvättstugan snart sen ska vi åka och handla här:





Fenix väg .134 43 Gustavsberg
(Värmdö Köpcentrum) Tel 08-574 10 250


Rekommenderar denna affär över. Ett Ullared i miniatyr. Massor av originella saker också man kan alltid fylla en kundvagn.


Jag behöver bla nya strumpor.

Från igår kvällen.

Sture lagar middag på rester men fyller på med lök och en burk musslor, resterna består av hemmalagade köttbullar och pasta.







Jag åt panpizza gillar inte utseendet på musslorna, gråa slemklumpar.



Sture har tagit hela godisskålen!!!!!



Slappar framför tv:n men för den skullen får man inte ta hela skålen!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0