Går dagen!

Först lite tjat, ni var enligt statistiken 6 stycken som läste gårdagens bloggande och jag hade 24 sidvisningar av min blogg...men inga kommentarer. Jag tycker det är kul när ni skriver något. Som jag skrivit förrut så skriv bara namn och läst. Är ju därför jag låste bloggen för det var så många som aldrig gav sig till känna. Nu är ni ett utvalt gäng som fått lösen till min blogg, då kan ni väll iallafall lägga en kommentar när ni läser bloggen. Snälla.
Nog om detta.

När man är sjuk måste man unna sig saker eller hur?
Det gjorde jag och Sture igår, under dagen och kvällen festade vi på detta.



Tortilla dipp och grillchips Estrella så klart, Olw är alltid bara små smulor i påsarna är väll skörare chips. Sist råkade jag köpa fel och fick Olw de går inte ens att dippa med för chipsen gått sönder så mycket.





Den nya smaken ost och chili chips, jag var inte förtjust i dessa men det var Sture.



Vi såg halv åtta hos mig och Bygglov sen var Sture jätte trött så jag la mig i soffan och såg Svensson Svensson.
Har blivit sugen på den serien pga att pappa dom senaste dagarna trycker på den så man hör musiken innan den börjar på väldigt hög volym. När mamma och jag pratar i telefonen så klart, han vill nog få fram att han vill att vi slutar prata så han får se på tv. :-)




Den där dag grejen kommer ikväll då fråga som jag ska svara på är vad jag åt idag. Det vet jag ju inte redan nu. Tur att den inte var igår då vi hade så mycket snacks, nu är det bara lite smågodis och några chipsbitar kvar.




Kommentarer
Postat av: Maskrosmor

Hmm.. De här inlägget ser ju ut att vara skrivet av en riktig gotteråtta =)



Sorry, jag är usel på att kommentera just nu. Ja vet. Ska försöka bättra mig.

2011-02-16 @ 16:17:05
URL: http://maskrosmor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0