Fredag morgon!



Om två timmar är det frukost på jobbet och jag är redan vrålhungrig!!!
Lustigt egentligen då jag inte varit hungrig alls när jag vaknat och ska äta frukost hemma, men när jag inte ska äta den hemma så är jag vrålhungrig.
Nog om hunger här nu. Ska sticka iväg kl 05.55 tåget går kl 06.09 egentligen brukar jag alltid gå 10 minuter innan tåget går och kommer då upp ca 3 minuter innan det går. Men, men det är så halt ute och mörkt så jag vill ha tid på mig att kanske hasa fram.
Är supertrött idag som alltid, fattar inte vad det här vädret gör med en egentligen. Sol, ljus och sommar tack vill bli pigg igen!
Sista rycket nu innan jag ska gå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0