FREDAG!




Jag kom hem strax efter fyra igår och var rätt trött så det blev ingen uppdatering av bloggen igår eftermiddag eller kväll.
Men när vi kom hem så skrev vi en handlingslista för Sture ska iväg idag och handla idag. Han börjar bli bättre i knät, så han tror att han klarar kånka upp några kassar utan min hjälp.



Kikade just in på hans konto och ännu har ingen lön ramlat in...samma förra månaden den kommer inunder dagen. Fel kl 24.00 ska lönen sitta på konton. Han hade ju tänkt åka så han var i affären när den öppnar 8.00, både coop, city gross och netextra öppnar då.
Slippa allt folk och bara gå runt i lugn och ro.



Så jäkla less på detta varje månad att hans lön ofta kommer in senare. Men får inte jag lön då. Jo då men den täcker ju räkningarna så den kan vi inte röra..någon tusing kvar men det räcker ju inte till en handling där man fyller upp kyl, frys och skafferi. ja så apoteksvaror också för jag inte glömma.
Kollar igen innan vi åker om det kommit in några pengar.



Vad har vi för dag idag då??? Jo en sluta 15 dag idag! Skönt att komma hem tidigt på en Fredag.
Ska lägga mig och vila en stund då så man orkar med att vara uppe lite längre och umgås.

 

Ja då kan ni iallafall inte glömma bort att det är Fredag idag. Ska snart käka lite frukost innan man ger sig iväg till arbetet, börjar 7.30 idag.

Men jag tar det säkra före det osäkra och påminner igen.

 


Ni får ha en riktigt bra dag och kanske jag orkar uppdatera någon efter att jag kommit hem!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0