Filmrummet!

Här kommer en film på hur fint det blev när vi rensade bland våra filmer. Inte bara dvd som jag säger på filmen. Stures alla inspelade band utan snygga fodral alltså de med pappersfodralen är undanstopapde i påsarna som står bakom påsen med dubbletter. Ska senare gås igenom och slängas de som är av dålig kvalite, sen ska de som ska sparas in i snygga svarta fodral som jag har till mina VHs filmer som ni ser på filmen.


En sak till bara. Gillar inte alls min egen röst tycker jag låter helmysko!

Här kommer filmen:










Sen sist men inte minst jag provar på att låsa upp bloggen i en vecka, så får vi se om folk som läser den kan slänga in en kommentar istället för att alltid smygläsa bloggen.


Kommentarer
Postat av: Maskrosmor

Jättekul att få se en filmsnutt från ditt hem och höra dig prata. Gillar din röst.

2011-02-19 @ 16:45:44
URL: http://maskrosmor.blogg.se/
Postat av: Maya

Jag har också svårt att höra min egen röst inspelad men jag tyckte du hade en väldigt fin och behaglig röst och roligt att få se en snutt från hemmet.

2011-02-20 @ 01:22:48
URL: http://middagar.loveeatpray.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0