Feber!

Blir hemma idag, har fått småfeber och ont i kroppen. Vet inte alls om det har med inflamationen att göra eller om det är något annat.

Den som svarade på jobbet nu när jag ringde  sa: har du fått feber för du har ont i armen?
Jag svarade bara, jag har inflamation i armen sen vet jag inte varför värk kommit i kroppen +feber. Men jag ringer läkaren och sen ringer jag er när jag varit där.
Vissa är så snorkiga på morgonen...ja inte bara morgonen.
Andra är hur gulliga som helst frågar hur man mår etc.


Måste väll få skriva detta, har väll inte tystnadsplikt när det gäller hur personalen bemöter mig så länge jag int enämner de vid namn.

Dag 19 – En bild på det jag köpte senast.

Ja det var denna:






Kvar att beta av.







Dag 20 – Min favorit film.
Dag 21 – En bild på mig själv som är tagen utav någon annan.
Dag 22 – Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.
Dag 23 – En låt som får mig att gråta.
Dag 24 – Mitt favoritprogram – och varför.
Dag 25 – Min favorithögtid.


Kommentarer
Postat av: Maskrosmor

En tumortos?

2011-02-19 @ 16:02:05
URL: http://maskrosmor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0