Dag 5.



Dag 5 –
Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.

Ja ska det vara just nu så ska det vara just nu.





Semester! Känner mig trött och utarbetat. Sjukdomarna har avlöst varandra och man hinner inte riktigt återhämta sig mellan dem.
Är ur trött på kvällarna även om jag sover ordentligt. Skulle vilja vara ledig tillsammans med min älskling. Behöver inte åka någonstans räcker gott och väl att strosa runt i vår vackra huvudstad men även slappa framför tv:n med en bra dvd.

Idag är det Torsdag och vi har gymnastik i kyrkans gymnastiksal med de små barnen. Vi går två gånger med de små 1-2 år och två gånger med de större de som är 2 1/2-3 år.
Barnen älskar det. Först får de leka fritt sen gör vi lite övningar med dem samtidigt som vi dokumenterar och fotograferar.
Förra gången så höll jag i övningarna och innan dess så dokumenterade jag.
Idag ska jag inte gå till gymnastiksalen utan det blir utelek med de större barnen.

Vart tog programmet restaurang i vårt vardagsrum vägen? Någon som vet? Skulle vara tio avsnitt och det har bara varit 3 tror jag. Det gick på Torsdagar sen bara försvann det och nu så går SOS västkusten????
Nej nu är jag faktiskt hungrig så jag ska gå ut och göra ett par mackor och äta min frukost.
He en bra Torsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0