Dag 24.

Dag 24 – Mitt favoritprogram – och varför.

Vilken fråga förr kunde man svara på sådana här frågor när man bara hade två kanaler.
Sture ansåg att jag skulle svara våra bästa år som jag följt sen 1998 och som går på dagarna, så vi spelar in det varje dag.
Men jag gör så här gillar bla tävlingar, matlagningsprogram och sanntv och då ser jag på Sveriges mästerkock, halv åtta hos mig, ullared, familjen annorlunda, Sofias änglar, Bygglov, den hemliga miljonären och andra liknande program.
Så som Gordon Ramsy, Jamie Oliver, Simon och Tomas som inte går just nu gillar jag också jo en stjärna på slottet med Simon och Tomas går ju men det programmet är tråkigt.
Varför??? För att jag gillar sådana program

Imorgon blir det då den sista dagen.


Dag 25 – Min favorithögtid.

Måste sticka till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0