Dag 20.

Gud varför sitter jag här nu? Lägg dig och somna om Kerstin. Men jag vaknade av att jag var dö kissnödig och efter det så vaknar man ju till. Ska bara skriva ett par rader och sen lägga mig och somna till någon film, det ska jag väll klara av.

Så jag gör en dagens sen lägger jag mig.

Dag 20 – Min favorit film.

Ja du vilken är det nu då?
Har många filmer som jag älskar.
Men tar en av den som jag hade som favoritfilm i många år eller va då hade?????


Tjejen som visste för mycket. Jag bara älskar den filmen för den har allt, humor, romantik, spänning





Men jag lägger ut en till som också har allt, kanske inte så mycket spänning...jo det är ju spänning i om de ska få varandra eller inte.
Pretty Woman




Kvar att beta av.







Dag 21 – En bild på mig själv som är tagen utav någon annan.
Dag 22 – Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.
Dag 23 – En låt som får mig att gråta.
Dag 24 – Mitt favoritprogram – och varför.
Dag 25 – Min favorithögtid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0