Dag 18

Dag 18 – Vad jag åt idag.

frukost tre vita bröd med paprikaost med purkolök på.
Lunch samma sak.
mellis samma sak men en med pepparstubb av skinka och två med paprikaost men ingen purjo.
Middag köttfärspaj
mellan lyckades jag klämma in lite chips och smågodis och massa coca cola.
Nyttigt värre...suck!





Kvar att beta av.









Dag 19 – En bild på det jag köpte senast.
Dag 20 – Min favorit film.
Dag 21 – En bild på mig själv som är tagen utav någon annan.
Dag 22 – Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.
Dag 23 – En låt som får mig att gråta.
Dag 24 – Mitt favoritprogram – och varför.
Dag 25 – Min favorithögtid.

Nu ska jag se halv åtta hos mig sen kockarna på kanal 4 (Sveriges mästerkock), sen inspelad våra bästa år och sen ska jag sova för det är jobbdags imorgon.
Så natti natti!

Kommentarer
Postat av: Maskrosmor

Själv åt jag 3 skivor frökusar, en med skinka och gurka och två med krabbsallad och gurka. Till det blev det jouce. Lunch vatten, mellis vatten. middaj blir sent, typ snart. Felix pastatallrik med 4 ostar.



Sv - Grabben har enorm tandläkarskräck och dessutom misstänkt Aspergers och det är ingen bra kombination.

2011-02-16 @ 21:31:40
URL: http://maskrosmor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0