Blandad kompott!

Sture är nu inne och duschar och jag sitter här och skapar ett litet blogg inlägg i pausen från Tre kronor. Igår åt vi köttfärspaj till middag och det kommer att bli samma middag idag för halva pajen är kvar och den är otroligt god.
Imorgon blir det då pannbiff som jag gjorde igår samtidigt som pajen. men Sture fick göra degen och kavla ut den pga att jag inte vill anstränga armen för mycket...knådning tar på krafterna och kavling också.

Känner mig något bättre i armen så jag får hoppas att det fingerar bra att jobba imorgon, lite snålt av läkaren att bara sjukskriva mig i tre dagar. Sju dagar hade fått mig säkert helt smärtfri sen så hade jag bara tagit det försiktigt på jobbet. Att ha smärta kvar och börja jobba känns lite knäppt, men läkarna ska väll veta bäst eller?
Nu har duschstrålarna slutat skvala så snart är det dags för mera Tre kronor.

 

Kärlek är lika mycket

att ge

som att få...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0