Vi städar!

Svar på kommentar från Marie: Vilka underbart fina tårtor du gjort. Jobbar du extra med sådant?

Jag har dekorerat med smala ljus i små ljusstakar från Gusums mässingsbruk.
Söta små röda rosor satte jag på:




Dekorerade även min hjärta sten med en liten Maria Montazami tofs:



Så här ser matbordet ut nu:



Snart ska jag ta en bild på alla ljus som vi har som nu ska få en plats i en låda i hallen. Kan ej fota just nu för ljusen är i köket där Sture är i full gång med att torka golvet.
Men lovar att bilder kommer upp senare.

Kommentarer
Postat av: Marie

Tack och ja förutom mitt ordinarie jobb, är jag även på ett bageri och fixar och trixar lite samt gör tårtor till släkt och vänner när de beställer till födelsedagar, bröllop och liknande...

2011-04-10 @ 14:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0