Var ärligt mot mig så är jag ärlig tillbaka!

Varför litar man på personer som egentligen inte är sanna? Jag gör felet om och om igen. Sen förstår man att de man litade på och trodde på är falska.
Så himla trist att upptäcka. Nej jag tänker inte gå in mer på detta utan det var bara vad jag ville skriva av mig.
Kan ha hänt idag, igår eller för ett år sen eller längre tillbaka. Men jag kände bara att efter jag så lyxfällan i repris igår där pappan litade på vänner, mamman på barnet sitt och sen satt i skiten. Det är för jävligt!

Faca personen istället hur nu faca stavas?
Suck!
Det blev inget möte ikväll pga sjukdom och annat! Så jag var hemma strax efter fyra!

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0