Sjuk!!!!

Jag är jättedålig. Vaknade inatt som om det var någon som skar knivar i min mage. Precis över solarplexus. Jag rusade på toa fram och tillbaka ända fram tills kl sex på morgonen. Spydde och det andra...behöver ej nämnas vid namn. Till slut var jag så törstig så att jag knappt kunde öppna munnen. Idag har jag fortfarande ont som ett band över solarplexus och det bränner lite i magen. Jag har druckit vatten men ej vågat äta något trotts att jag börjar bli hungrig. Vi vaknade kl 10.22 imorse men jag var ju vaken helt fram tills kl var 07 så inte så konstigt kanske.
Känns som om det inte vore en maginfluensa...känns inte som en vanlig iallafall.
Mår lite illa också. Magsår...nej det tror jag inte för det har jag haft och då gjorde det inte ont så här. Suck ingen ide att spekulera i det utan bara låta det vara. Är jag inte helt bra tills imorgon bitti ringer jag vår närakut,

Nu till lite gladare saker så som bröllop.
William och Kate gifte sig igår, såg hela bröllopet när jag kom hem. Sen var vi en liten stund på gården och sen var det kort och tv för resten.
Trackback
RSS 2.0