Torsdag!




Nja jag vet inte? Jag skulle inte vilja bo här bara för att det är På Manhattan och att i vanliga fall så kostar en lägenhet där 22 000 kr/månad, särskilt om den ligger i närheten av Central Park. Men denna är bara på 4 500 kronor och 13 kvm
stor och ligger 2 kvarter från Central park. Kolla videon.




Vad säger ni, skulle ni vilja bo i det lilla förrådet?

Jaha för att fortsätta med annat så kan jag tala om att idag är det Torsdag och jag stänger igen som jag redan skrivit om. Idag är det grått och det regnar ute så jag tvivlar starkt på att vi kommer att kunna stänga ute idag.
Igår riktigt värmde solen och man kunde ha jackan uppknäppt men så är det också 7 April idag och våren är igång.
Nej om man skulle ta och äta lite frukost börjar bli lite sugen faktiskt. Kl var ställd på 07 idag med men jag vaknade klarvaken kl 06 och hade då sovit i 8 timmar i streck så jag gick upp och tog en dusch och nu är jag faktiskt rätt sugen på frukost.


Lite reklam.

Behöver du juridisk hjälp tryck på bilden.




Min frukost ostmackor med Cambozolaostbitar och vindruvor, salamimacka med cambozola ostbitar...mumsigt värre!


Kommentarer
Postat av: Yvonne

Nej den lägenheten vill jag inte ha, skulle få cellskräck där!

2011-04-07 @ 16:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0