Torsdag!



Torka är det fortfarande men skriver lite iallafall. Såg det nya programmet igår Klockan åtta hos stjärnorna precis som halv åtta hos mig men nu är det fyra som ska tävla i samma program på en timme. Kändes lite stressigt faktiskt, hade räck med två i taget som tävlade. Nu flög rätterna fram och iallafall vi här hemma tyckte allt gick för fort.


Sen fyra bröllop, denna Tess gnäller över allting (hon som gifte sig först) är så jävla trött på hennes gnäll om att buffé inte passar, de att äta passar inte, klänningen är det fel på, lokalen är det fel på. Nej jag hoppas hon kommer sist med sitt jäkla gnällande.
Favorit av bröllopen är Rockbröllopet (nummer två) gårdagens var stelt och trögt så det tyckte jag inte alls om.

Nej nu ska jag ta och äte lite frukost sen ska jag ge mig iväg till jobbet. Vart 20 över fem igår så det var skönt att det inte blev kl sex.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0