Tisdag!



Svar på kommentar: Nej Påskpyntet är mycket mycket mindre än Julpyntet, inga gardiner, inte en massa stjärnor och stakar som ska sättas upp, enbart två dukar och några kycklingar, tog 5 minuter att ställa fram, julpyntet tar en hel förmiddag att få fram och upp överallt.

Lite gult vill man ha i Påsk.

Jaha idag öppnar man då. Somnade skapligt igår och sov bra inatt, men är supertrött ändå. Ska ge mig iväg om 20 minuter, tuben går 06.10 och då kliver jag in genom jobbets dörrar ca 06.22. Ska koka lite ägg, ta fram bröd och skära upp ost, sen ska jag börja med beställningarna till nästa vecka. Sen bör de första barnen börja droppa in.

Igår kväll var vi på gården en stund superskönt väder men när kl drar av 18-snåret så försvinner solen och det blir genast kallare.
Nepp nu är det dags!

Kommentarer
Postat av: Daisy

Har sett en sak nu flera gånger när du lämnat kommentarer när du lämnar adress till din blogg så har du ett mellanrum i bloggadressen efter hhtp:// som gör att länken inte blir klickbar.



Sv - Tack för alla dina tips på serier. Varuhuset har jag sett. hem till byn vad är det för serie?

Jag skulle vilja se en serie jag såg i tonåren men minns inte vad den hette. En serie som utspelas i Österike, en läkare som bor precis nedanför bergen. Vet du vilken?

2011-04-19 @ 18:31:53
URL: http://phantazia.blogg.se/
Postat av: Daisy

Ja köper sällan DVD. Tycker de är för dyra. =)

2011-04-19 @ 21:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0