Sussa skönt!

Har precis sett Anna Skipper. Tror inte jag sett ett anda program av henne som personen inte har fuskat i. Jag har sett alla säsonger. Den här tjejen var verkligen duktig och driven. Hon fuskade inte alls. Imorgon stänger jag, dessa Fredagar är alltid jobbigast då man vill hem och få helgmys.
Men jag börjar kl nio och får sovmorgon...hm alla som känner mig vet att jag inte är en sovmorgons människa utan är uppe med tuppen. Ska verkligen försöka sova till sju som kl är inställd på.
Min gulliga Sture har rensat källarförrådet idag, det var inte så farligt som vi trott. Katten var grannens som de saknat. Men det är trevliga grannar som säkert förstod misstaget med att katten blev inlåst.
Men jösses så mycket dravel jag skriver nu. är väll för att man är trött.
Jag kommer igen till helgen.
Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0