Sov gott!

Jag vill till Ullared igen men utan kö rekord, buss rekord och försäljning rekord som vi hade.
Billigt billigt och massor av saker, allt finns där och mycket billigare än någon annanstans.
Ja vi såg sista avsnittet nyss, kul och underhållande program.

Min syster ligger på sjukhus och ska opereras imorgon, man blir lite stirrig av sådant även om det inte är något farligt hon lider av.
Hoppas allt går bra syrran.
Sen Angelica...hoppas du haft en underbar födelsedag och att ni kom hem ordentligt igår!

Natti natti!

Kommentarer
Postat av: angelica

vi kom hem ordenligt! men du får inte skriva att jag fyller 24. 21 fyller jag varje år!!! sen nästa år fyller jag 25 och alla år efter det med!=)

2011-04-04 @ 21:36:21
URL: http://theshooegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0