Sov gott!

Ikväll såg vi Poliser 112. Har sett det förr eller sett tidigare säsonger men inte de avsnitt innan denna säsong då vi tittat på bygglov. Vissa saker får mig att rysa särskilt psykvården för unga som för mig är totalt kass och får mig nästan att bli förbannad.
Tänker på flickan som slängde sig framför tåget, ingen hjälp från psykvården där inte...hoppas de stäms ordentligt!
Blää på dem.
Imorgon och på Torsdag stänger jag , Torsdag pga att en pedagog är på semester.
Nej detta blir bara ett trötthets inlägg...höres imorgon bitti!

Kommentarer
Postat av: Daisy

Sv - Nej vet någon vad... sprutor vill jag I N T E ha... yeck! Livrädd för sprutor, nålstick och blod ju. Det räcker mer än väl med att jag måste kolla blodsockret då och då...

2011-04-06 @ 08:00:23
URL: http://phantazia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0