Redan Onsdag!

Sova till sju, jag det kan ni ju glömma. Sture ringer kl sex för att tala om att hans chef missat pga att när han kom till jobbet så är de fulltaliga.
Sådant händer och är egentligen ingens fel utan ett fel i kommunikationen eller ett missförstånd om vad fram tom Onsdag betyder. Nog om detta när jag säger men jag sover kommer det.
Men oj älskling jag glömde förlåt mig. jag lägger snabbt på och somnar faktiskt om på 10 minuter nja en kvart var det nog och vaknar sju när klockan ringer.
Så sovmorgon blev det.


Jag lindar in detta lite nu. Igår vart det inte så sent för stängningarna då ett sent barn var ledigt. Hoppas det gäller samma för oss stängare idag. Det är drygt den där timmen mellan fem och sex då det är få barn och man är väldigt trött efter så många timmar på jobbet 8 timmar faktiskt och så har man 1 timme kvar.
Det positiva är att man då har mer tid att fokusera på enskilda barn, som tex läsa en saga, spela ett spel etc.
Nej nu är det frukost dags, sen har jag lite annt att göra.
Ha en:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0