Påskafton!



Men jösses varför sitter människan här i ottan? Tyvärr inget svar jag undrar detsamma faktiskt. Igår var vi på gården med grannarna, sen gick vi upp och kikade på Talang. Efter var vi båda supertrötta så vi la oss och såg en film som vi båda somnade till. Sen fyra är jag vaken, har kollat på förlossningskliniken men sen hamnar jag ju här som alltid.

vad har vi inplanerat idag då? Ingenting mer än tvättstugan som vi inte fick förrän kl 11 idag, någon har tagit våran 10 tid...snyft!
Jag skulle vilja göra något, föreslog Haga på Söndag men Sture vill inte köra bil.
Inte pga öl eller annan alkohol utan pga att han vill vara billedig på helgerna. Men förra helgen var dötråkig, tv,tv, tv, tvättstugan och en promenad till torget.
Måste man enbart slappa på helgerna? Jag vill göra någonting iallafall, inte bara dvd och tvättstugan.

Här har vi underbara Haga parken i Solna.

Koppartälten



Promenera här är underbart och så utsikten ut över Brunsviken.



karta




Jag vill till Hagaparken!!!
Tar max 15-20 minuter dit med bil för oss, så sluta larva dig Sture det överlever du!!!

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Jag är också vaken, Linus drog upp mig tidigt.

Haga är fint, den lilla biten orkar han väl köra!

2011-04-23 @ 06:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0