Onsdags morgon!



Ha ha ha lite ordspråk som jag gottar mig i just nu.
Skrattar bäst som skrattar sist.
Den enda  sanna glädjen är skadeglädjen
.
Den som gapar efter mycket mister ofta hela stycket.
Stämmer så bra så!






Sitter nu här på morgonkvisten och gottar mig lite. Nyvaken och har redan gjort mig i ordning. Ska bara äta frukost sen ska jag ge mig iväg till jobbet. Kommer inte bli så sent idag inte senare än 17-17.15 som max om inget oförutsett inträffar.

Det är molnigt idag men redan
7+ och varmare skulle det bli enligt vädret på tv igår.

Har balkongdörren öppen och det är faktiskt riktigt skönt med den luft som kommer in och kyligt blir det inte. Men det är klart att man kan sitta och skriva det när man mer eller mindre aldrig fryser.
Nej nu ska jag äta frukost och sen åka till jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0