Onsdag!!!!!

Nej just denna Onsdag älskar jag iallafall INTE!!!
Jättebra!!! Vaknade kl 04.40 kunde inte alls somna om gick upp kl 05.45 tog en film försökte somna om igen, nej nu vart jag hungrig. Käkade och la mig igen 06.45, slumrade av och till och gav upp kl 07.30...skit också hade ställt kl på 07 och hade verkligen behövt den sömnen. Men sömnspöket spökade...blä!



Skulle bara velat somna om och få sova ut när man verkligen har chansen och behöver det.
Fick lite kort från min mamma från när min svåger och systerdotter fyllde år eller firade sina födelsedagar ihop nu i Lördags den 2 April.
Sen har jag snott ett kort från min dotters sida när hon fyllde år.


Min lillgubbe Teddy 25 år.



Min lillgubbe igen tillsammans med sin blivande fru 9 Juli smäller det.



Min dotter Angelica på sin 24-årsdag.

Rosen är från hennes pojkvän Mattias.



Nej nu är jag för trött och måste göra mig i ordning. Önskar att jag skulle kunna göra så här som katten Gustav:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0