Måndag igen!



Bra start på en Måndag!!!!! Tog mig en kvart att komma in på internet med en omstart. Jäklar vad trög datorn var idag. bara stod och snurrade och snurrade på startsidan. Till slut sket jag i allt och startade om den. Men när allt är klart och man trycker på internet så tar det en evighet innan startsidan dyker upp. Sluta att vara så himla trög!!!!

Detta skulle aldrig hända på en annan dag i veckan särskilt inte en Fredag.

Imorse när jag vaknade skulle jag ha duschat och tvättat håret, men orkade helt enkelt inte duscha så jag vaskade av mig i handfatet...det blir ju verkligen håret renare av. Får ta tag i det när jag kommer hem istället, är för trött nu.

Nej det är verkligen något speciellt med Måndagar, något skrämmande och grått och trist över dem! Hela kroppen skriker sängen, sängen, sängen, det gör den inga andra dagar. Iallafall inte på samma sätt.
Jag börjar åtta idag så jag ska snart äta frukost, sen slutar jag kl fyra.
Vi får höras senare och ha en bra dag alla som läser bloggen.

Påminnelse ingen har kommenterat vad ni tyckte om Daniel Yngwes röst i Lördagens morgon inlägg, finns flera videoklipp i två av mina bloggar från morgonen.
KOMMENTERA!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0