Måndag igen!

Mår illa. Har sovit bra men mår inte riktigt okey. Magen kommer till och från och nu mår jag illa också. Inget roligt alls och särskilt inte på en Måndag som alltid är jobbig ändå.

Igår var vi en stund på gården, riktigt varmt och skönt var det. Sen såg vi reprisen av lyxfällan och sen vart det sängen.
Idag börjar jag 08 och slutar 16, men vi har kvällsmöte kl 17.30-19.30...inte idag då jag mår som jag gör.
Vill bara krypa ned i sängen igen och dra täcket över huvudet och sova, sova, sova.

Men det hjälper inte att gnälla man ska vara positiv. Så det ska jag försöka att vara för då mår man bättre.
Det är redan 8+ ute och solen skiner.
Det är bara fyra dagars jobbvecka denna vecka så man får fyra dagar istället för två och vila upp sig på.
Titta jag kunde verkligen vara lite positiv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0